onsdag 18. juni 2014

Illy

Hanna har fått ny jakke. Hun lette selv fram til mønsteret i et hefte jeg hadde liggende og valgte garn fra lageret. Knall rødt skulle det være.

Det ble Mini Alpakka fra Sandnes og Illy fra Garnstudio. Slett ingen verst kombo, det!


Jeg begynte med jakka under Eurovision-finalen i mai. Stort engasjement i sofaen og skjeggedame på tv førte til at jeg strikket i vei og helt glemte at jeg skulle strikke hullmønster. Pytt pytt, det er ingen som ser at det mangler en hullrad nederst.



Hanna er fornøyd, jeg er fornøyd, og da er alt bare velstand.

Det gikk med 3,5 nøster garn i str. 3-4 år, og jeg strikket alt på pinne nr. 3.


5 kommentarer:

BrittB sa...

Så fin jakke til Hanna! Artig ar hun tok ut mønster og farge selv!:-)
Flotte bilder!

Birgitte sa...

Veldig fin jakke på blid jente:) Kjekt når man får velge selv tenker jeg:)

Guri sa...

Frøken med god smak det! Jakka var kjempefin :)
Ha en fin dag!

Anne Marie sa...

Imponert over hvor flink hun var til å velge seg ut jakke. kjempefin!

Kirsti sa...

Veldig søt jakke, godt garn og mønstervalg!